Monday, May 3, 2010

Diploma Pentadbiran Awam!!!!!




SURAT TAWARAN


NURFARIHAH BINTI KHAIRUL ANUAR


Sukacita dimaklumkan bahawa anda ditawarkan tempat untuk mengikuti program di UiTM:

Program: (AM110)Sepenuh Masa
DIPLOMA PENTADBIRAN AWAM
FAKULTI SAINS PENTADBIRAN & PENGAJIAN POLISI

Kampus: T - UiTM Kampus Dungun Semester: JULAI 2010


Sila datang mendaftar di tempat yang ditetapkan.

Tempat: UITM KAMPUS DUNGUN
SURA HUJUNG, 23000 DUNGUN, TERENGGANU

Tarikh: 26/6/2010 Masa: 8:30AM - 4:30PM


Kemudahan dan Bayaran

Anda dikenakan bayaran yuran pengajian satu semester, SILA RUJUK BIL BAYARAN untuk membiayai pengajian anda di UiTM

Kemudahan kolej kediaman : DISEDIAKAN




# Sye dah terima tawaran uitm nie,tp x de pun kwn2 sk yg same ngan sye
so naty dah masuk uitm tu kne r rajin2 cari kwn baru....heheehe : )
# Tarikh daftar lmbt lagi 26 jun naty,so sye masih berpeluang menikmati
duduk di rumah...
# Yang sedih nye ramai kwn2 nak p matrik dah,dieorg msk 10 mei nie...
pasnie x dpt jmpe dah r,kne tnggu cuti r...dak2 yg dpt asasi pon msk dlm bulan
mei nie,so x leh nak msj2 dieorg sgt coz awal2 msk u mesti byk aktiviti nye....
# Kpada rakan2 yg nak g blajar dah tu,jgn lupe kat aq ek...
Luv u all so much!!!! ♥♥♥

4 comments:

Anonymous said...

selain dungun..dekat mana lagi diploma pentadbiran awam sepenuh masa ada??able

eeii sya said...

nk tnye...lau amnk kos P.A nie nanti boleh keja ape ye??..

sweety said...

haha . actually dpa nih sgt2 lah best kos dy . cume kene bnyak membace je la . kene tau pasal hal2 lam negare :) kerajaan sekarang . huhu !! n senang nak dapat kerja nanti . btw , public admin adew jugak kat uitm kedah , terengganu . lau mcm saya , kat uitm melake . siyes , melake mmg best !!

wananis said...

dip pentadbiran awam blaja dalam bm ke bi??