Saturday, April 23, 2011

Promote...promote...!!!

Hari nie baru habis paper CTU151(subjek agama),soalan nya agak mencabar minda lah dgn keadaan Dewan Aspirasi yg sejuk2 bak suam-suam kuku...haha...

Rajin betul aku update blog sekarang nie kan,aku pon pelik...layan je lah...
Lagi pun aku tengah bosan nie, lepas nie nak kena study akaun lak. Dah lah aku nie lemah banyak kalau subjek2 bernombor nie >_<

Hari ni aku nak promote Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur PWTC 2011....

Pesta buku nie berlangsung 22 April 2011 hingga 1 Mei 2011 dari pukul 10pagi - 9mlm...
So,sesiapa yang belajar dkt2 ngan kawasan KL tu,pergi lah....mesti best dapat tengok-tengok & beli-beli byk buku...best nye...aku x dapat pergi lah sebab masih exam, 1 Mei baru nak balik Kuantan,so memang x de peluang r nak pergi... : (

Lagi satu aku nak promote http://radio.iluvislam.com/
aku nie boleh jadi promoter x?? hahaa...suke betul promote2,x pe r...promote perkara-perkara baik x pe kan?? Dengar lah, halwa telinga yang
menarik...

Okay lah sampai sini je aku nak tulis hari ini, hope u all have a happy & great day ♥♥

Setiap kali ada permulaan, pasti ada akhirnya...
Setiap kali ada awal pasti ada hujungnya...
Begitu juga,
Setiap kali ada hari pasti ada yang menanti...
Setiap kali ada minggu pasti ada yang menunggu...
Setiap kali ada bulan pasti ada yang akan berdepan...
Setiap kali ada tahun pasti ada yang berpohon...
Yang pasti itu,
Adalah janji Ilahi yang tidak siapa ketahui isinya

Lot of luv :
faR!hAh






1 comment:

Anonymous said...

wah...saya pun nak pergi juga pesta buku.............tapi macam xleh je...

gudluck farihah.... =)