Saturday, April 30, 2011

..::Tamat sudah Semester 2::..(30/4/2011)


Assalamualaikum w.b.t,

Hohoo,hello semua... Hari nie aku agak happy lah sebabkan exam dah habis...Yeahhh!!!!! : D
Akhirnya,habis jugak semester 2. Awal bulan Jun,nanti aku akan masuk semester 3 plak. Makin mencabar lah subjek yang kene amek n makin busy dgn aktiviti kelab. Ape yang aku nak story,habis je exam PAD190 tadi kiteorg naik bilik siap dlm pukul 6 lebih trus turun n gi kat pantai sebab nak siapkan tempat BBQ. Kiteorg satu class,AM1102PC buat BBQ tu sempena dah hbes exam n saje enjoy2 sebelum bercuti. Seronok sangat, dak2 lelaki lah yg paling2 bersemangat nak membakar2 ayam nie. Acara last,ape lagi main baling2 tepung r...hahaha...padan muke sape yg kene tepung byk2 tu,dah macam zombie masuk U dah aq tgk...wahahaha...Okay r, jam menunjukkan pukul 4.38am, so aku dh ngantuk. After dah balik kuantan nanti aku akan post gmbr2 time kiteorg wat BBQ.


Tata...!!!

4 comments:

Anonymous said...

dah cuti ea...boleh x nak jumpe ni?? :)

+far!hah+ said...

Dah2,smpai 28mei nanti...
bleh je nak jmpe dtg r umah kat sg isap...but kan kita ade 2 rumah...satu kat rompin n skrg ade kat rompin....huhu : p

Xyz said...

hye akak. saya balak ambik uitm dungun pentadbiran awam . akak rasa macam mana ?

Xyz said...

*bakal