Friday, August 5, 2011

Bunga Kertas

Nie bunga kertas yang kami buat dari sudut depan, cool kan?? hehe...


Assalamualaikum w.b.t

Apa khabar anda semua? Macam mane puasa hari nie,ok? Dah masuk Ramadhan ke-5 dah kita kan. Semoga kita semakin kuat untuk terus beribadah kpd Allah SWT.

Post kali ini saya nak tunjuk hasil ke kretifan kteorg...hahaha
macam x caya je kteorg yg buat menda alah nie...ce tengok...ce tengok...

Percaya x kteorg yg buat nie?? kene percaya walaupun x prcaya...haha... cantik kan, mmg r cntik sebab kami yg buat dengan susah payah. Leka gile buat bunga nie sampai terlupa nak buka puasa...haha..
p/s: abaikan background belakang tu ek

Nie sejambak bunga kertas untuk anda semua...!!!

* untuk tempah sila hubungi 014-******* hehe : p
nak belajar wat bunga nie sila tekan web nie Kusudama Flower

2 comments:

~M-i-M~ said...

lawa2...bleh r nnt jual kn..haha

Farhan said...

haha.. nice.. :)